Μπολέτση Αγγέλα

Βιογραφικό Σημείωμα

 

Μπολέτση Αγγέλα*

Ηθοποιός – Εμψυχώτρια ομάδων

Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, σπούδασε θέατρο στο “Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης” από το 2003 έως το 2006 (σύνολο 760 ώρες) με εκπαιδευτές τους: Βαγγέλης Οικονόμου, σκηνοθέτης – εμψυχωτής θεάτρου, Πέτρος Zηβανός, σκηνοθέτης, Δημήτρης Ναζίρης, ηθοποιός, Αννα Κυριακίδου, ηθοποιός, Σταύρος Κώττας, χορευτής -χορογράφος.

Ολοκλήρωσε το Βιωματικό Πρόγραμμα Εκπαίδευσης στη “Μη Κατευθυντική Εμψύχωση των Ομάδων” (σε συνεργασία με τη “Διεθνή Εταιρεία μη Κατευθυντικής Παρεμβατικότητας”, που διευθύνεται από τον καθηγητή MICHEL LOBROT, Μάιος 2007 – Σεπτέμβριος 2009). Εμψυχωτές: Κ. Μπακιρτζής, αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Α.Π.Θ., Π. Μπιτζαράκης, Ψυχολόγος, Εμψυχωτής Ομάδων .

Αποφοίτησε από το Τμήμα Ψυχολογίας του Α.Π.Θ. και ολοκλήρωσε το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών “Κοινωνικής Κλινικής Ψυχολογίας των Εξαρτήσεων και Ψυχοκοινωνικών προβλημάτων” (Φιλοσοφική Σχολή, Τμήμα Ψυχολογίας Α.Π.Θ.).

Υπήρξε εμψυχώτρια της Παιδικής Σκηνής Λήμνου “Ανάπλους” και επιμελήθηκε  της παιδικής παράστασης με τίτλο “Ατύχημα… ήταν”, βασισμένη στο έργο του Νηλ Σάιμον “Βότκα Μολότωφ”.

Συμμετείχε σε σπουδαστικές ταινίες μικρού μήκους φοιτητών του Τμήματος Κινηματογράφου Α.Π.Θ.

Συνεργάστηκε με τη θεατρική ομάδα  Κοινωνικής Επανένταξης της μονάδας Απεξάρτησης Τοξικομανών Ψ.Ν.Α. -18 ΑΝΩ , η οποία παρουσίασε την παράσταση “Ευμενίδες” του Αισχύλου. Στο πλαίσιο της συνεργασίας της εκπόνησε τη διπλωματική της εργασία με τίτλο: “Ο ρόλος του θεάτρου στη θεραπευτική διαδικασία απεξάρτησης: Το Παράδειγμα της Θεατρικής Ομάδας του Τμήματος Κοινωνικής Επανένταξης 18 ΆΝΩ”.

Έχει εργαστεί στον ευρύτερο τομέα της πρόληψης και αντιμετώπισης  των εξαρτήσεων και ψυχοκοινωνικών προβλημάτων.

Εκπαιδεύτρια στο Εργαστήρι Θεατρικής Τέχνης του Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης  (2008 -2009)

Είναι μέλος της θεατρικής ομάδας ριSκο, που συνεργάζεται με το Αβέρτο Θέατρο, με την εμψύχωση και σκηνοθεσία του Βαγγέλη Οικονόμου.

Παρακολούθησεί εκπαιδευτικό πρόγραμμα στη Συστημική Θεραπεία και Συμβουλευτική (“Συστημικό Ινστιτούτο Θεσσαλονίκης”).

Σεμινάρια – Εκπαίδευση:

  • Eργαστήρι Φωνητικής και Ορθοφωνίας, με τον Θωμά Βελισσάρη, με θέμα: “Η Φωνή ως μέσο σκηνικής έκφρασης και επικοινωνίας με αφορμή Παραλογές και Δημοτικά Τραγούδια”, Θέατρο Τέχνης “Ακτίς Αελίου”
  • Κύκλος Σεμιναρίων με τον Richard Nieoczym :
    • “H Παρουσία του Ηθοποιού και η Διαδικασία της Ακρόασης”
    • “Η Δύναμη της Φωνής: σώμα φωνή τραγούδι κείμενο & εικόνα”
  • Κύκλος Σεμιναρίων με τον Άρη Ρέτσο: “Προσεγγίσεις στο Αρχαίο Δράμα”, “Θέατρο Έξω από τα Τείχη”.
  • Σεμινάρια Φωνητικής αγωγής με τον κ. Δημήτρη Βάγια,  “Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης”
  • Σεμινάρια κινησιολογίας και σύγχρονου χορού: ” Out of Balance”  με τον Κώστα Γεράρδο (Εργαστήρι σύγχρονου χορού contact “Vis Motrix”)
  • Φοίτηση στη σχολή Πιάνου του “Σύγχρονου Ωδείου Θεσσαλονίκης”
  • Συμμετοχή σε εκπαιδευτικό κύκλο δραματοθεραπείας
  • Μαθήματα Υoga
  • Μαθήματα Capoeira

Συμμετείχε στις παραστάσεις:

2018:Νέριουμ Παρκ” του Josep Maria Miro (Πανελήνια πρεμιέρα)
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Οικονόμου (Θεατρική ομάδα ριSκο)

2017: “Νο EXIT” (“Κεκλεισμένων των θυρών”) του Ζαν Πωλ Σαρτρ (Βουβό πρόσωπο)
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Οικονόμου (Θεατρική ομάδα ριSκο)
Συμμετοχή:
Ανοιχτή σκηνή -φωνές της πόλης” του Δήμου Θεσσαλονίκης, και θέατρο Αυλαία Θεσσαλονίκης.

2015: “Παρεξήγηση” (“Le Maletendu”) του Αλμπέρ Καμύ (Μάρθα).
Σκηνοθεσία:
Βαγγέλης Οικονόμου (Θεατρική ομάδα ριSκο)
Συμμετοχή: “Θεατρικές πρεμιέρες” Δήμου Καλμαριάς), Ανοιχτή σκηνή -φωνές της πόλης” του Δήμου Θεσσαλονίκης, και θέατρο Αυλαία Θεσσαλονίκης.

2014: “Γυναίκες χωρίς οξυγόνο” του Gustavo Ott (“Divorciadas, Evangelicas y vegeterianas”) (Μέτσε)
Σκηνοθεσία:
Βαγγέλης Οικονόμου (Θεατρική ομάδα ριSκο)
Συμμετοχή στην “Ανοιχτή σκηνή -φωνές της πόλης” του Δήμου Θεσσαλονίκης -επανάληψη:-studio Κοιτώνες, πρ. Στρατόπεδο Κόδρα, Θεσσαλονίκη).

2013: “Παιχνίδια φόβου” (“Trio”) των Kado Kostzer – Alfredo Arias (Αμάντα)
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Οικονόμου (Θεατρική ομάδα ριSκο) “Θεατρικές πρεμιέρες” Δήμου Καλμαριάς).

2012: “Τίποτα δικό μου”, (“Have I none”) του E. Bond (Σάρα),
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Οικονόμου (Θεατρική ομάδα ριSκο) -studio Κοιτώνες, πρ. Στρατόπεδο Κόδρα, Θεσσαλονίκη). Συμμετοχή στην “Ανοιχτή σκηνή -φωνές της πόλης” του Δήμου Θεσσαλονίκης

2011: “Τα Εργαζόμενα Κορίτσια δε γερνούν… ποτέ”, μια παράσταση βασισμένη στο κείμενο “Factory girls” του Frank McGuinness (Ούνα),
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Οικονόμου, (Θεατρική Ομάδα ριSκο, studio Κοιτώνες, πρ. Στρατόπεδο Κόδρα, Θεσσαλονίκη).

2008: “Μinetti (Ένα πορτραίτο του καλλιτέχνη όταν γεράσει)”, του Τόμας Μπέρχαρντ, (Χορός).
Σκηνοθεσία: Πέτρος Ζηβανός (Ομάδες Δράσης, Kέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης).

“Η Πόλη»” της  Λούλας Αναγνωστάκη (Φωτογράφος),
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Οικονόμου (Θεατρική ομάδα «Reaktor», Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης).

«Η νύχτα των δολοφόνων», του Χοσέ  Τριανά (Κούκα),
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Οικονόμου (Ομάδα  Πρωτοβουλίας –Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης).

“Τρεις Αδελφές”, του Αντον Τσέχωφ,
Σκηνοθεσία: Πέτρος Ζηβανός, (εκπαιδευτική παράσταση – Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης).

“Αθώοι και Τέρατα”, σύνθεση Κειμένων των: Νηλ Σάιμον, Αντον Τσέχωφ και Γκαμπιέλ Αρού,
Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Οικονόμου, (εκπαιδευτική παράσταση – Κέντρο Θεατρικής Έρευνας Θεσσαλονίκης).

*Μέλος της εκπαιδευτικής ομάδας στο Θεατρικό Εργαστήρι του “Αβέρτο Θέατρο” από την έναρξη της λειτουργίας του.